Модельный ряд Renault

Отзыв о Renault Megane 2013 года


Автомобиль: Renault Megane Hatchback 2013 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 2000 км, двигатель - 1.5 turbo дизель, комплектация - confort
Автор: ivan (Украина, Киев)   09.06.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Придбав у травні 2013 і проїхав ще досить мало, тому лише перші враження у порівнянні з двома попередніми авто (Мазда3 -2006 і Тойота РАВ4 - 2009). Як і попередні рази - спочатку кайф, ейфорія, захоплення - все подобається, недоліки вилазять пізніше. Хоча...
Про муки вибору без вибору писати не буду, всі це пережили, а критерії відбору були наступні:

1. Ціна (з часом все більше розумію, що вкладати великі гроші в метал на вулиці немає сенсу).
2. Простір (сім"я з 4 осіб + достатнє багажне відділення).
3. Економічність (від стабільних покращень в нашій країні все більше доводиться працювати на благо АЗС).
4. Кліренс (тут все зрозуміло, столиця європейської держави, особливо цієї зими і навесні перетворилася на блокадний Ленінград після безкінечних бомбардувань. Знову випав сніг і взагалі зима прийшла якось несподівано).
5. Безпека (не розумію, як можна продавати сьогодні авто лише з двома airbag, або взагалі без них. Про інші ситсеми мовчу).

Отже, після тривалих переглядів автосалонів, тест-драйвів, відгуків і відеотестів вибір зупинився на Рено Меган. Попереднє авто РАВ4 влаштовувало усім, окрім витрат пального. Станом на сьогодні 10-11л/100км це вже багато(моя особиста думка). І як наслідок малий запас ходу.

Я втратив 4х4 і гарний кліренс, але пішов на це свідомо, оскільки за межі Києва майже не виїжджаю, а тут він не дуже потрібен. Навесні, коли Київ засипало снігом, повний привід мало кому тут допоміг. А щодо кліренсу, то поки проблем не виникало. Проїжджаю спокійно скрізь, де чіпав пузом на Мазда3.

На даний момент комп показує витрати пального 5.7/100 км, але ця цифра поступово зменшується. Вражає запас ходу, на повному баку можна проїхати по трасі бл 1500 км. Дуже м"яка підвіска (особливо після кросовера), класна шумка (дизеля не чути в салоні), все зручно, комфортно і під руками. Турбіна - зручна штука, обгони, ривки - фантастика (все відносно звичайно, шумахери будуть сміятися). Порадувала трансформація салону, задні подушки легко знімаються і спинки лягають горизонтально, утворюючи величезний об"єм. Зручна штука карта-ключ, круїз і bluetooth. Наразі все, а час покаже.

Плюсы автомобиля: Економічність, запас ходу, кліренс, практичність, безпека, шумка, підвіска, якісний пластик, ціна/якість.

Минусы автомобиля: поки не знайшов.

Совет покупателю: Вибір авто - це як вибір нареченої, справа інтимно-індивідуальна. У кожного своя дорога і свої аргументи. Щасти усім!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Artemio13  

Один вопрос - цена данного "девайса" на колесах?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

179200 грн (комплектація конфорт), моя коштувала 187000 (доплата за ключ-карту, блютуз, круїз, металік).

ОТВЕТИТЬ  
Artemio13  

На сегодняшний день цена хороша. В конкурентах только корейцы! Отпишитесь годиков через пару,если не затруднит конечно! Как ходовая себя поведет и как мотор к нашему топливу приспособлен!?

ОТВЕТИТЬ  
F720  

А как же С4 и 308, за эти деньги средняя комплектация дизеля + пару опций.

ОТВЕТИТЬ  
alg  

Был на тест-драйве C4: в ощущении управляемости, ходовой явно уступает Мегану.

ОТВЕТИТЬ  
alg  

Тест-драйвил это авто - динамика, обзор, управляемость - несомненные преимущества. Дизель в салоне - слышно, этого не скроешь.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Можливо я глухий, хоча за фахом я музикант, але шуму в салоні від роботи мотора немає при закритих вікнах. Він трошки з"являється, коли розкручуєш турбіну (обгони і кік-дауни), проте зовсім не назойливий і ніскільки не заважає. Стосовно братів-французів, то вони ніби дешевші і в чомусь навіть кращі, але в сумі усім моїм критеріям відповів лише Меган. 308 не сподобався дизайном (серцю не накажеш) і менший кліренс! Над С4 думав довго, але сам менеджер в салані Сітроен сказав, що при гарному завантаженні машина дуже просідає. До того ж я підбирав авто з механікою, а у обидвох колег при МКПП менше кс.

+3ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Доброго дня Ivan ! Полностью разделяю Ваше мнение за выбор авто! Перелопатив и прекурив все отзывы-форумы.... вышел на Меган. Тоже планирую брать 1.5 turbo дизель. Посему есть к Вам, как владельцу пару вопросов : 1)Дизельный двигатель объемом 1,5 литров, 110 л.с.. в паре с роботизированной коробкой передач с двойным сцеплением EDC (Efficient Dual Clutch) - не рассматривали данный вариант, не могу найти инфу за такую коробку, 2)Что значит усиленная подвеска, 3) Есть защита двигла, брызговики, АКБ увеличенной емкости, 4) Хватает света Фар или нужен ксенон, 5)Хватает мощьности на трассе в 105л.с. 6) Не гудит КПП, четкость переключения передач, 7)В багажнике есть свет и розетка, 8) Запотевает салон в дождь и заливает боковые окна вода, так -что не видно задних зеркал, 9) Сколько ждали выбранную комплектацию и как с ценами на запчасти ? Огромное спасибо за ответ. И дополняйте отзыв по мере эксплуатации. Удачи во всем и по зеленому.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Привіт, спробую відповісти на що зможу. Варіант з АКПП не розглядав, оскільки є фанатом механіки. але тестив у салоні саме з АКПП - мені сподобалося. Не скажу, що значить підсилена підвіска, але машинка м"яка, особливо після кроссовера. І наскільки я чув, такі підвіски на румунських авто вважаються просто невмирущими. Захист стоїть відразу металевий, бризковиків немає. Але я і не бачу необхідності їх ставити, вони можуть з"їсти кліренс, а завдяки широким молдінгам на дверях грязюка з під коліс на авто майже не потрапляє. Світла фар мені вистачає, хоча я звик їздити завжди із включеними протитуманками, що додає освітлення. Принаймні в Києві - без проблем. Нічого не гуде, переключення чіткі, при обгонах включається турбіна і машина просто пуля. Хоча до роботи турбіни треба звикнути, але це досить швидко. Переднє скло запріває інколи під час дощу, але не завжди. Очевидно залежить від перепаду температур. Для цього є кнопка обдуву лобовогоскла, секунда і все чисто. Зеркала завжди видно, навіть у зливу. Розетки 12V в багажнику немає, вона є в ногах задніх пасажирів. А світло є. Величезний плюс машини - економічність. Я проїхав 5тис км, витрати по місту 5,2/100км. А по трасі, особливо на рівній ділянці, миттєве споживання показує 2,5-3л. Правда це при швидкості 80-90км/год. Я машинку не чекав, вона чекала мене в салоні. Якби замовляв, то замовив би іще і ESP до своєї комплектації. А так я продав свій РАВ4 і не міг залишатися без авто. Удачі всюди!

+1ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Привет IVAN! Спасибо за быстрый и четкий ответ. Теперь все сомнения развеянны. За АКП спрашивал, т.к. жена планирует тоже ездить, но расход там будет другой. Подучится к МКП. Сам также являюсь фанатом МКП. Иногда выезжаю на природу, а там с акп делать нечего.Как возьму АППАРАТ с меня отзыв. Какой у ВАС цвет?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Привіт cezar88, у мене чорний металік. Чесно кажучи, я думав, що візьму в іншому кольорі (це вже третя підряд машина чорного кольору), але не було вибору. Хоча чорний мені подобається, доводиться часто мити, зато коли чиста - очей не відірвати. В цоьму дизайні кузову а-ля спорт пасує багато кольорів. Сподіваюся не пошкодуєш за свій вибір, бажаю, щоб усе пройшло вдало і успіхів. А дружині треба запастися терпінням з МКПП і турбіною. Хай щастить, чекаємо відгук!

+1ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Доброго времени Ivan! Тоже чорный - мой любимый цвет! Был пассат В4 и берлингос в чорном - мылся раз в неделю... Внешность обязывала. Но как говаривал, старина Форд авто должно быть чорным. Благодарю за пожелания и Вам Всех Благ!

ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Приветствую Ivan ! забыл спросить про сгнализацию. В прайсе написано, что есть только подготовка к установке. подскажи, что за девайс и стоит заморачиваться с офицалами??? Как эксплуатация?

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

привіт cezar88, все ОК, машинка радує (особливо економічність і кліренс), проїхав бл 7тис. А щодо сигналізації, то вибери у них в салоні ту, яка тобі подобається, і нехай вони тобі її подарують, а на додачу ще і килимки (я взяв гумові, іншими не користуюся взагалі). Сигналізацію я попросив із турботаймером, її всановили і за день до вручення ключів повідомили мені, що не можуть підключити функцію турботаймер. Мене це дуже напрягло і я почав консультуватися в інших дилерів Рено відносно турботаймера. В результаті всі як один сказали, що Меган ІІІ іде з новою удосконаленою турбіною і можна абсолютно спокійно вимикати мотор коли приїхав і не чекати 30 -40 сек. Єдине побажання - в сильний мороз 5-10 хв прогріти мотор і можна не додавати жодних присадок взимку. Я попросив, щоб мені підключили в сигналізації функцію догонки вікон. Враховуючи, скільки в Україні продається французів від Рено, а не румунських авто, вони просто зобов"язані піти назустріч для покращення статистики. А то так можна і С4 купити))) Зверни увагу ще на те, що вони скажуть тобі про ТО. Мені вони РЕКОМЕНДУВАЛИ робити ТО кожні 10 тис км. В Євросоюзі Меган дизель проходить ТО кожні 20 тис км. Я поки що думаю зупинитися на 15 тис. Не вважаю що дизель наших брендових АЗС настільки поганий, щоб доїти нас удвічі частіше. Звичайно, можна міняти оливу і кожні 5 тис - всі люди різні. Удачі cezar88!

+1ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Витаю! Про С4 - пять балов. Сам смотрю когд-никогда на цитроны. Думал брать DS4 но , как и все цитроны - "Машина твоя навсегда", т.е. тяжело продать на вторичке.А по дизайну считаю их из PSA -- лучшими. Но здравый ум и гаманец - за меган. Благодарю за инфу по сигналке. Удачи во всем.Попоже, если можно, попрошу телефон или твой емайл для дальнейшего общения за авто!

ОТВЕТИТЬ  
zlawentiy  

Здравствуйте Иван! Посмотрел видео тест дизельного Мегана на этом сайте и в нем сказано что есть сильные вибрации двигателя при запуске а особенно когда глушишь двигатель! Так вот, скажите пожалуйста так ли это или все же преувеличено? Не будет ли шока от вибраций после бензиновой машины? И второй вопрос, по Вашим ощущениям подвеска все таки шумная на неровностях или нет? Заранее спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
Lelik  

Тестировали дизель+робот. Не скажу что тряска сильно кретична. При старте с кнопки, буквально пару секунд ощутил небольшую тряску ,это максимум, по другому можно высказать-мгновенно появилась и ушла. А когда парковались после драйва. То, честно говоря, даже не обратил внимания.

ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

P.S. Еще забыл спросить - Вячеслав Матяш на тест-драйве, сказал, что при выключении двигателя его сильно трясет ( как по мне - трясет трактор Беларусь ?) Это реально, или в сравнеии с "мерседесом". На моем бывшем цитромрне такого не наблюдалось!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Іще трохи і можна йти на роботу в салон Рено) При запуску двигуна як і при зупинці є невелика вібрація, я б сказав смик тривалістю пів-секунди. Але він настільки незначний і слабенький, що я б узагалі на ньому не зациклювався (порівняно з трактором Білорусь пропорція виглядає як пук з вибухом атомної бомби). А щодо інших дизельних агрегатів, то не знаю, оскільки це перше моє дизельне авто. Навіть після бензинових це не викликало у мене дискомфорту. А найкраще - візьміть тест-драйв і самі відчуйте. Те ж саме стосується і підвіски. Не відчув я, що вона біль шумна ніж у Мазда3 чи РАВ4, але м"якша ніж у кросовера. Мене влаштовує абсолютно, все солідно і якісно, а кращі завжди є за кращі гроші.

+2ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Все понятненько. Слава, скорее всего, не сильно уважает дизель.Спасибо за всю инфу. Теперь подкован для похода в салон. На тест хоть завтра - но вся соль в том, что нахожусь не в "цивилизации".

ОТВЕТИТЬ  
galixp  

Я тоже такой взял, только версия Динамик на механике. Из допов-с поворотным ксеноном и дисками на 17. Отличный пепелац! Соляру почти не берет))) Версии с EDC идут с сажевым фильтром- имейте это ввиду! Перерыл все варианты, с4 и меган пришли к финишу, но меган и ценой и комплектацией взял верх. Ждал 2 месяца. Это третий мой рено, доволен маркой на все 100. Думал взять гольфа- цена оверпрайс! Не жалею ни грамма!!!

+2ОТВЕТИТЬ  
zlawentiy  

Поздравляю!!! Согласен, по поводу сажевого фильтра, лучше уж без него!!! А как на 17 колесиках, не жестковата?? Мне тоже нравится дизайн 17 дисков, на них машинка гораздо красивее! Ах да, а какой цвет взяли?? И еще вопросик не большой. Вы написали что это не первое Рено у Вас, и как ведет себя Рено после 3-5 лет эксплуатации, не преврвщается ли в погремушку и в пылесос денег??? Спасибо!!!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Приєднуюся до привітань. Скоро можна буде створювати клуб власників Рено Меган ІІІ - дизель)))

+1ОТВЕТИТЬ  
sanek28  

Не могу понять почему все так боятся этого сажевого фильтра. Что в нем такого страшного?

+1ОТВЕТИТЬ  
Wl  

Это тот дизель что на Логан и Дастер ставят?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Мотор ніби як такий же, різниця в кількості КС і турбіна. Сучасні дизельні мотори останнього покоління дуже економічні і дуже примхливі до палива, у зв"язку з чим є ризик убити сажевий фільтр, заміна якого ніби то обійдеться навіть не в копійку. Тому мотори євро IV від Рено - очевидно золота середина.

+1ОТВЕТИТЬ  
Wl  

Так тут нету зажевого фильтра?

ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Вано Привет! Сажевый ставят на Дизельный двигатель объемом 1,5 литров, 110 л.с.. в паре с роботизированной коробкой передач с двойным сцеплением EDC (Efficient Dual Clutch). Движки практически идентичны, изменение в прошивке мозгов, скорости вр. турбины, нормам токсичности...(Логан-Сандеро-Дастер-Клио-Меган-Сценик+Цитроены и Пежо). За что не нужно сильно переживать- это как раз движки. При хорошем уходе и норм. топливе до 270-350т.км. проблем не должно быть. БМВ брали дизеля с ПСА -Рено !!!! Ivan, як эксплуатация, расход уменьшился, масло не берет ???

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Привіт, все ОК, ніяких проблем ні з оливою ні інших - .тьфу,тьфу,тьфу. По місту показує 5,2 на пробігу8500км. На сервісі мені сказали дивну річ відносно сажевого фільтра, але наскільки це компетентно я не знаю. Говорять, що незалежно від коробки передач частина Меганів ішла як із сажевим фільтром, так і без. Точно дізнатися можна лише під час ТО, або пробивши номер мотора і кузова по базі виробника, де і є точна інфа по комплектації. Щасти усім! Cezar, авто вже замовив?

+2ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Дай Боже! Ще не замовляв. Жду 2014 . Есть инфа и надежда-тьфу,тьфу,тьфу, что официалы будуть завозить Renault Megane Estate. А это - то, что доктор прописал. Люблю универсалы. Да и багажник нужен поболее чем в хетче.Посмотрел Норвежский тест и о..л!!! Красота в красоте. Гольф7 и Октавия новая(универ.) по внешности в сравнение не идут. Придется почекать..... Ну а если обломают, буду брать как у тебя, только Динамик 6МКП на 17+ ксенон в сумеречном.На зиму "обувку" уже взял ??? Посмотри литье *Алекс*, хвалят его и не дорого. Удачи на дорогах !!!!! И дописуй....

+2ОТВЕТИТЬ  
sanek28  

Супер! Я тоже один из ожидающих Меган 14-го года, и тоже хочу Эстейт. Есть надежда что после подписания соглашения с ЕС, опять начнут возить универсалы. Но на крайняк возьму хетч. Однозначно будет Динамик 1.5 dCi 110 с ЕDС + навигация + возможно и ксенон + цвет мокка. А можешь скинуть ссылку на тест норвежский?

+1ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Привет! Ссылку дать нет возможности, скорость у меня 1.5кб.с. Лезь на Ютуб и ищи это - Renault Megane Estate 110dCi GT-Line, 2013 - без перевода идет описание и съемка аппарата. Как увидел, влюбился сразу. Будем надеяться и ждать !!!

ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Дай боже Иван! Як аппарат?Все по старому - без проблем ? Смотрю по салонам скидки не плохие идут, жаба душит , что надо чекать еще. Сколько уже пробежал - во сколько ТО обошлось. Пиши - интересно Ну и всего....

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

привіт cezar88, все ОК, насолоджуюсь, все радує. Пробіг 9800 і не знаю що робити, їхати на ТО чи покататися ще 5 тис, оскільки заливав постійно виключно якісне пальне. Також до сих пір не перевзувся, не визначився із шинами, може ти щось порадиш. Більшість рекомендують Matador i Kumho. Зима не за горами. Співчуваю тобі з приводу очікування, але подивись на ситуацію позитивно - виробиш в собі силу волі. Можливо увійдеш в кайф і почекаєш модель 2015 . А взагалі то чим більше ти себе стримуєш, тим міцніша потім буде у вас любов! Удачі, за інфо про л/диски також дякую, великий вибір і є стильні. Будь здоровий!

+1ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Привет Вано! Все понятно - насолуджуеся!!! А я (ты прав), становлюсь як кремень... На Т.О., якщо все гуд - нет смысла ехать, кормить дармоедов. По шинам расклад такой...Если отбросить все понты(Хакапилиты,Гудиры и т.т.д) В 2012году по цена-качествохорошо себя показала Зимняя не шипованая шина КОРДИАНТ ВИНТЕР ДРАЙВ, летом КОРДИАНТ КОМФОРТ. Тебе тоже неплохие(Matador i Kumho) порекомендовали. Выбирать тебе. Я лично шипы не люблю - в Европе на них неможно, кроме норв,шведов и помоему финов. Инфа за модель 2015 - верная? Или прикалуешься!? Удачи!

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Салют, інфа про 2015 - жарт, просто не хочу, щоб твій процес очікування перетворився на хоббі. Шини взяв нешиповані Fulda {польща} зі знижкою + бонуси при перевзуванні. Подивимося, коли прийде зимова погода. За пораду дякую, можливо скористаюся наступного разу. На ТО не поїхав, все ОК, з гарантії злетів. Зате пройти таке ж ТО на сертифікованій станції, що на сусідній вулиці - на 600 грн дешевше, ніж у дилера. Так що поки катаюся.

+1ОТВЕТИТЬ  
Sаня  

Нет, ну почему шутка? Фотографии нового Мегана я видел давно, сейчас уже есть цены (английские). По поводу внешнего вида - новый очень красив.http://www.renault.co.uk/cars/model/megane/new-megane-hatch/index.jsp

ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Правильно сделал с ТО! В Киеве вроде снег уже, по ТВ показуют, лежит. Про шины отпишись як проверишь в "боевых условиях". Sаня - сенкс за ссылочку! Вано не пропадай!

+1ОТВЕТИТЬ  
Жека Сергеевич  

Добрый день! Как поведение в морозы?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Взагалі без жодних проблем, заводиться з півслова. В салоні при продажу сказали не додавати ніяких присадок і т.д. взимку, так і є. Звичайний євродизель на ОККО - і жодних проблем. Найнижча температура у Києві була -20С, реновським моторам респект. За шини багато сказати не можу, оскільки у нас дуже мало снігу, поки без проблем, задоволений.

-1ОТВЕТИТЬ  
Жека Сергеевич  

Даже без присадок - здорово. А как прогреваеться? Через какое время начинает идти теплый воздух?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

дизель, звичайно, не бензин і нагрівається салон повільно. Але у тих авто, де немає клімату. Я виставив на 21С і хвилин через 4-5 вже комфортно. Так, він бере на 0,5 л\100км більше. Але при таких витратах мотора взагалі (5,5/100 км) можна собі це дозволити.

ОТВЕТИТЬ  
Жека Сергеевич  

Здорово, надо покупать. Какая комфортная скорость на трассе с этим двигателем? Легко ли даются обгоны, когда машина пустая/ загруженая? Салон скрипит сильно?(или может не скрипит вообще). Чем недовольны в процессе эксплуатации? Ксати, спасибо что отвечаете)

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

поки що задоволений усім, ніяких скрипів немає. Інколи треба змащувати замок 5-ї дверки, оскільки на мийці змазка роз"їдається агресивними засобами і вже тоді може з"являтися скрип, це не проблема. Я останнім часом полюбив ту швидкість, за яку не треба доплачувати, а машина поводить себе добре як мінімум до 160, тримає дорогу добре, питання леше у тім, чи цікавить Вас скільки пального ви готові видути у трубу на догоду швидкості, чи може краще проїхати зайвих 50 км)))

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Про обгін забув сказати, завдяки турбіні ви просто пролітаєте повз машини, що перед вами.

ОТВЕТИТЬ  
Жека Сергеевич  

Это здорово! И какая это скорость - за которую доплачивать не нужно? 110? может быть 130? Сильно ли шумит двигатель при такой скорости? Спрашиваю потому что в моей машине при 130 двигатель гудит достаточно сильно, хотя машина ехать может ( если не учитывать расход)).

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Щоб економити на паливі(+- 5л\100км), треба обмежити себе швидкістю в 110км/год, а щоб економити на гаманці - читайте ПДД, або заведіть кума у відповідних органах))) Мотор не шумить, не реве, не свистить ні при 120, ні при 140, ні при 160км \год, однаково комфортно.

ОТВЕТИТЬ  
Жека Сергеевич  

Учту ваши советы) 110 меня вполне устраивает. Спасибо за ответы, пишите дальше. Я скорее всего тоже возму такую машинку, мне кажется - оптимальный выбор, цена-качество- комфорт-безопасность- экономичность-клиренс)

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Бажаю удачі! На мій погляд, на сьогоднішній день це оптимальний віріант. Якщо Ви романтик, то беріть механіку, а якщо "нервы ни к черту", то краще автомат. В будь-якому випадку рішення за Вами і постарайтеся все ж таки взяти тест-драйв.

ОТВЕТИТЬ  
Жека Сергеевич  

Лично меня - бетономешалка устраивает, но видно будет) И Вам удачи!

ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

Вано-Витаю! Прищлося жинке брать джили мк-кроосс, Двигло тоетовское+коробка, если не будет БД на родине, только РЕНО. Имел цитроен - Все дизеля(фольцы и т.д.), отдыхают!!!!

ОТВЕТИТЬ  
cezar88  

СПАСИБО шо Не брасаешь бортовик!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Зробив ТО на 15 тис км - 1045 грн, (фільтри салону і масляний + олива), злетів з гарантії, на 20 тис км треба буде поміняти паливний фільтр, бл 800 грн. На фірмовому СТО все це коштує удвічі більше. Машинка продовжує радувати.

ОТВЕТИТЬ  
Lelik  

День Добрый. Тестировали для жены Меган турбо дизель+EDC, честно говоря меня впечатлил. Считаю за свои деньги-прекрасный вариант, тем более что Реношные дизеля довольно надёжные. Иван,скажите-чем, вернее каким брендом соляры кормите? Жене тоже понравилось всё, управление, подвеска, шумка. Единственным минусом назвала ,сильно большой руль!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

велике кермо??? може варто взяти Пежо 208, там маленьке і дизель є, на чому ж вона їздила раніше? заправляюся на ОККО звичайним дизелем, інколи Пульс. Удачі в покупці нового авто! Рідкість у наш час.

ОТВЕТИТЬ  
Lelik  

Тестировали Пежо 208, при старте его хорошо трусит. При чём робот там не ахти, нужно педаль на половину утопить, тогда машина начинает двигаться. Так же 2008 тестировали, робот такой же, подтрушивает при старте и руль гуляет, за шумку, салон ,подвеску-претензий нет .. Ездит пока на моём Ниссан Х-Трайл. Она у меня не сильно высокого роста 158. Говорит, по её впечатлению, руль больше чем в Х-трайл. Спасибо. За быстрый ответ. Ни гвоздя ни жезла. И за Ваши комменты и отзывы по машине, отдельное СПАСИБО.

ОТВЕТИТЬ  
antonpetr  

А вмене печалька... Був у нас в Миколаєві в салоні Рено десь місяця півтора тому. Побачив наживо білий меган у середній комплектації на мішалці, а сам хотів протестдрайвити автомат, записався тоді ж на тест драйв, коли поступить така комплектація. І тільки минулого тижня мені зателефонували, щоб сказати, що таку машину очікують за три (!) місяці. Мовляв криза, у Рено по всій Україні десь 40 авто серед усіх моделей по салонах залишилось... Я так розумію, що при таких справах і про знижки з ними немає сенсу розмовляти(((( Отакі справи...

ОТВЕТИТЬ  
Splesh  

Владею этой машинкой с лета 2013 тоже дизель. Согласен со всем кроме, шумоизоляции. Особенно на высоких оборотах. Двигатель шумный, на мой взгляд проблему можно решить поставить шумку на арки авто. Хотя у моего соседа фольц гольф плюс тоже дизель, когда вместе заводим двигатели моего не слышно, так что все это относительно. У меня проблема была этой зимой акум сел,видимо на морозе, вы с таким не столкнулись? А так за 2 года ни одного нарекания. Мягкая, быстрая, расход больше заявленного. Но это от манеры езды зависит. На трассе разогнал до 178, при заявленных 180. В общем маштнка радует.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

радий за Вас, хай машинка не розчаровуэ. Я на Бориспольській трасі розганяв до 183, далі не ризикнув, щоб не напрягти мотор. тьху,тьху,тьху - з акумулятором проблем не знав, хоч і експлуатую авто круглий рік, але живе вона в мене у гаражі. Щодо шумки, то я говорив про спийняття шуму мотора в салоні авто, дискомфорту нуль, чути не біл ше ніж у мазди 3 чи тойота рав 4. Удачі Вам на дорозі.

+1ОТВЕТИТЬ  
Splesh  

Спасибо за ответ, Вам так же ни гвоздя ни жезла.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Renault Megane: Renault Megane - знакомимся с дизельной версией
Renault Megane - знакомимся с дизельной версией

Renault Megane новичком нашего рынка не назовешь. Модель известна начиная со своего первого поколения, которое появилось в 1995 году. До 2008 года свет увидело три генерации, последняя из которых и выпускается до сих пор. Летом 2012-го года французский производитель провел фейслифтинг Мегана, а еще недавно у него появился дизельный двигатель. Одним словом, автомобиль нас, как и наших читателей, очень заинтересовал, поэтому и решили провести с ним очное знакомство.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Megane

Renault Megane 2012 Renault Megane 6.450$ 2012 200.000 км
Renault Megane 2020 Renault Megane 14.800$ 2020 43.000 км
Renault Megane 2012 Renault Megane 6.450$ 2012 200.000 км
Renault Megane 2011 Renault Megane 7.100$ 2011 232.000 км
смотреть все
объявления